Veel gestelde vragen

Krijg ik korting als ik meerdere aanstekers koop?

Antwoord: Ja. Bij een bestelling waarbij u meer dan 8 dezelfde aanstekers koopt, kunnen wij al een korting geven. Bij een bestelling met meer dan 20 aanstekers kunnen wij een zeer mooie prijs per aansteker rekenen waardoor u al snel 15 euro kunt besparen op deze 20 aanstekers. U mag ons altijd een email sturen met een voorstel, wij zullen dit altijd serieus bekijken.

Krijg ik altijd een tracking code van postNL?

Antwoord: U ontvangt een tracking code per email als u voor pakketpost heeft gekozen in het bestelproces. Wanneer u de bestelling betaald en afgerond heeft maken wij dan een label aan bij postNL en zij zullen u dan per email op de hoogte houden. U ontvangt geen tracking als u voor brievenbuspost heeft gekozen. Dan gaat u bestelling op de post via de brievenbus en wordt hij niet eerst aangemeld bij postNL. Het wil wel eens voorkomen dat wij de bestelling upgraden van brievenbuspost naar pakketpost als de waarde van de inhoud hoog is of de artikelen net niet goed door de brievenbus passen. Dan nemen wij die extra kosten uiteraard op ons.

Is mijn aansteker al gevuld als ik hem ontvang?

Antwoord: De luxere aanstekers van metaal zijn standaard niet gevuld als wij ze ontvangen van de leverancier. Wij testen ze uitvoerig voor ze naar u op gestuurd worden. Voor het test proces moeten wij de aansteker eerst vullen. Deze aanstekers zullen dan vaak half gevuld bij u aankomen. De andere aanstekers, bijvoorbeeld de windaanstekers zijn wel standaard gevuld door de leverancier.

Staat uw vraag er niet bij of is het u nog niet helemaal duidelijk? Stuur ons dan gerust een email.

veel gestelde vragen